سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید پشتی توری طبی ژله ای خانگی اداری خودرو ماشین 2023

معرفی 4 مدل بهترین پشتی طبی خانگی ورزشی و مزایای آنها 2023

    نظر

اخیراً فروشندگان زیادی بالش کمری را با کیفیت پایین می فروشند. اگرچه این بالش ارزان است اما در کاهش کمر درد و حمایت از کمر تاثیری ندارد. خریداران باید با دقت تشخیص دهند پس حسابی مراقب خرید باشید اگر میخواهید پشتی طبی بخرید پشتی طبی توری خودرو لینک سرا تهیه فرمایید

پستی طبی حهت تسکین درد کمر کمر ساخته شده از فوم حافظه با تراکم بالا دارای نرمی متعادل و راحت است ، که برای جذب فشار به ستون فقرات ایجاد شده هنگام نشستن طولانی مدت ، تسکین درد کمر ، درد گردن و کشش عضلات طراحی شده است.

یک محصول ارگونومیک تکیه گاه ارتوپدی را می توان در هر نقطه از پشت صندلی قرار داد و متناسب با هر قد بلند است. پشت شما را مرتب می کند در حالی که از عضلات به آرامی محافظت می کند. صاف بنشینید و حالت خود را اصلاح کنید ، به جای اینکه روی میز خود قوز کنید.

 بالش کمری فوم برای بیشتر صندلی های اداری ، صندلی ماشین ، صندلی چرخدار ، صندلی بازی ، تختخواب ، صندلی خانه یا صندلی در اتوبوس ، هواپیما یا قطار مناسب برای رانندگان ، معلمان ، دانش آموزان ، مردم است روی ویلچر ، زنان باردار ، کارمندان دفتر و غیره تولیدهای خلاقانه و کاربردی زیادی در فروشگاه ما وجود دارد امیدوارمی این مقاله اموزشی به درتان بخورد و باز هم تشریف بیارید به سایت ما خوشحال خواهیم شد.




پشتی طبی صندلی خودرو ماشین خانگی اداره کایمون خاور پراید پزه سمند جی ال ایکس




توضیحات پشتی طبی صندلی خانه اداره مدرسه داشنگاه:

مشخصات فنی:

برای استفاده در خانه ، ماشین یا دفتر خوب است.

ساخته شده از فوم حافظه با چگالی بالا با مقاومت بالا.

طراحی ارگونومیک برای پشتیبانی از کمر.

راحتی برتر برای کمرتان.

کمک به حفظ ستون فقرات در یک راستای مناسب ، جلوگیری از خم شدن ، و تسکین درد کمر.

کاملاً قابل حمل با بند برای محکم کردن صندلی.

کمربند خالص بال می تواند تلفن های همراه را در خود جای دهد.


نوع: بالش پشت کمر

مواد: مموری فوم

ویژگی ها: دکوراسیون دفتر ، نرم ، پشتیبانی از کمر

اندازه: 32cm x 34cm x 12cm / 12.60 "x 13.39" x 4.72 "(تقریبا)



پشتی طبی صندلی خودرو ماشین خانگی اداره کایمون خاور پراید پزه سمند جی ال ایکس



مطالب مربوط : راهنمای خرید بهترین مارک پشتی صندلی توری فومی خودرو ماشین خانگی



توضیحات محصول پشتی همه کاره صندلی :


1. ساخته شده از فوم حافظه با مقاومت بالا و چگالی بالا. کاملاً قابل حمل با تسمه برای ایمن سازی صندلی.

2. قابل تنفس و قابل جابجایی است. با دریل های میکروفیبر قابل تنفس ، این محصول دارای کیفیت خوب رطوبت و مقاومت در برابر حرارت است

3. طراحی شکل خاص می تواند متناسب باشد و احساس راحتی به کمر شما بدهد

4. راحتی بسیار عالی ، قالب یا می تواند تناسب بدن شما را برآورده کند. گسترش از پایه ستون فقرات تا پایین وسط نقطه پشت.

5. کمک می کند تا ستون فقرات در یک راستای مناسب قرار گیرد ، از خستگی و تسکین درد کمر جلوگیری می کند. ساخت و ساز از ستون فقرات با محدودیت بالا محافظت می کند و به گردش خون کمک می کند تا بی حسی ، ضعف و درد را از بین ببرد.

6. کمردرد را تسکین می دهد ، وضعیت بدن را بهبود می بخشد

مشخصات:

رنگ: ، رنگ تصادفی

پر کردن: مموری فوم

ماده: پلی استر

اندازه: 36x32x12 سانتی متر



پشتی صندلی و دستگاه کشش کمر



پشتی صندلی و دستگاه کشش کمر چیست

سبک و بسته های تخت - عالی برای سفر

فقط 5 بار دراز بکشید و دو بار در روز استراحت کنید

برای حداکثر کشش قابل تنظیم در سه سطح است

وضعیت بدن را بهبود می بخشد و انعطاف پذیری را افزایش می دهد

کمر درد را تسکین می دهد ، کمر درد به دلیل گرفتگی عضلات ، خم شدن بیش از حد و تراز ضعیف ستون فقرات ، درد کمر را تسکین می دهد. به راحتی 5 دقیقه دراز بکشید و آرام باشید ، دو بار در روز برای کشش عضلات پشت ، و بازگرداندن انحنای طبیعی ستون فقرات. قابل تنظیم در سه سطح ، وضعیت را بهبود می بخشد ، و انعطاف پذیری و دامنه حرکت را افزایش می دهد.

چهار سطح کشش: به راحتی برانکارد پشت را در یکی از چهار سطح کشش تنظیم کنید تا یک تجربه شخصی داشته باشید. انعطاف پذیری و دامنه حرکتی را با سطح کشش تدریجی تا حداکثر 4.5 اینچ قوس با خیال راحت بهبود ببخشید.طراحی ارگونومیک: با حمایت ایمن از پشت ، طراحی ارگونومیک دارای یک شیار ستون فقرات است که باعث مهار و محافظت از ستون فقرات می شود. هر طرف شیار با طرح برجسته و بافتی پوشانده شده است که فشار فشرده ای ملایم را برای از بین بردن استرس و تنش در امتداد ستون فقرات ارائه می دهد.من این محصول را برای اولین بار در دیدم ، فوق العاده گرانتر از خوبمن اینجا بررسی کردم .. اشکالی ندارد ، احساس می کنم ستون فقراتم را تراز کرده ، ابتدا از پشت کمر درد می کند اما بعداً راحت می شود ستون فقرات تنظیم شده است . من فقط آن را روی سطح 1 تنظیم کردم تا بتوانم هفته آینده آن را تنظیم کنم.


کشش کمر با تسکین دردها: با برطرف کردن آرام تعادل وضعیت ، برانکارد پشتی Vive یک قوس قابل پشتیبانی و قابل تنظیم برای تسکین درد و تنش در امتداد ستون فقرات کمر فراهم می کند. برای تسکین درد ناشی از اسپاسم عضلانی ، دیسک فتق ، سیاتیک ، و اعصاب گیره شده و همچنین مراقبت های پیشگیرانه عالی است. برای بهبود وضعیت بدن و کاهش استرس و تنش در بدن ، ستون فقرات را بعد از کار طولانی در کامپیوتر و دفتر ، مسافرت و سایر فعالیتهای ثابت دراز کنید.