سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید پشتی توری طبی ژله ای خانگی اداری خودرو ماشین 2023

معرفی 4 مدل بهترین پشتی طبی خانگی ورزشی و مزایای آنها 2023

    نظر

اخیراً فروشندگان زیادی بالش کمری را با کیفیت پایین می فروشند. اگرچه این بالش ارزان است اما در کاهش کمر درد و حمایت از کمر تاثیری ندارد. خریداران باید با دقت تشخیص دهند پس حسابی مراقب خرید باشید اگر میخواهید پشتی طبی بخرید پشتی طبی توری خودرو لینک سرا تهیه فرمایید

پستی طبی حهت تسکین درد کمر کمر ساخته شده از فوم حافظه با تراکم بالا دارای نرمی متعادل و راحت است ، که برای جذب فشار به ستون فقرات ایجاد شده هنگام نشستن طولانی مدت ، تسکین درد کمر ، درد گردن و کشش عضلات طراحی شده است.

یک محصول ارگونومیک تکیه گاه ارتوپدی را می توان در هر نقطه از پشت صندلی قرار داد و متناسب با هر قد بلند است. پشت شما را مرتب می کند در حالی که از عضلات به آرامی محافظت می کند. صاف بنشینید و حالت خود را اصلاح کنید ، به جای اینکه روی میز خود قوز کنید.

 بالش کمری فوم برای بیشتر صندلی های اداری ، صندلی ماشین ، صندلی چرخدار ، صندلی بازی ، تختخواب ، صندلی خانه یا صندلی در اتوبوس ، هواپیما یا قطار مناسب برای رانندگان ، معلمان ، دانش آموزان ، مردم است روی ویلچر ، زنان باردار ، کارمندان دفتر و غیره تولیدهای خلاقانه و کاربردی زیادی در فروشگاه ما وجود دارد امیدوارمی این مقاله اموزشی به درتان بخورد و باز هم تشریف بیارید به سایت ما خوشحال خواهیم شد.




پشتی طبی صندلی خودرو ماشین خانگی اداره کایمون خاور پراید پزه سمند جی ال ایکس




توضیحات پشتی طبی صندلی خانه اداره مدرسه داشنگاه:

مشخصات فنی:

برای استفاده در خانه ، ماشین یا دفتر خوب است.

ساخته شده از فوم حافظه با چگالی بالا با مقاومت بالا.

طراحی ارگونومیک برای پشتیبانی از کمر.

راحتی برتر برای کمرتان.

کمک به حفظ ستون فقرات در یک راستای مناسب ، جلوگیری از خم شدن ، و تسکین درد کمر.

کاملاً قابل حمل با بند برای محکم کردن صندلی.

کمربند خالص بال می تواند تلفن های همراه را در خود جای دهد.


نوع: بالش پشت کمر

مواد: مموری فوم

ویژگی ها: دکوراسیون دفتر ، نرم ، پشتیبانی از کمر

اندازه: 32cm x 34cm x 12cm / 12.60 "x 13.39" x 4.72 "(تقریبا)



پشتی طبی صندلی خودرو ماشین خانگی اداره کایمون خاور پراید پزه سمند جی ال ایکس



مطالب مربوط : راهنمای خرید بهترین مارک پشتی صندلی توری فومی خودرو ماشین خانگی



توضیحات محصول پشتی همه کاره صندلی :


1. ساخته شده از فوم حافظه با مقاومت بالا و چگالی بالا. کاملاً قابل حمل با تسمه برای ایمن سازی صندلی.

2. قابل تنفس و قابل جابجایی است. با دریل های میکروفیبر قابل تنفس ، این محصول دارای کیفیت خوب رطوبت و مقاومت در برابر حرارت است

3. طراحی شکل خاص می تواند متناسب باشد و احساس راحتی به کمر شما بدهد

4. راحتی بسیار عالی ، قالب یا می تواند تناسب بدن شما را برآورده کند. گسترش از پایه ستون فقرات تا پایین وسط نقطه پشت.

5. کمک می کند تا ستون فقرات در یک راستای مناسب قرار گیرد ، از خستگی و تسکین درد کمر جلوگیری می کند. ساخت و ساز از ستون فقرات با محدودیت بالا محافظت می کند و به گردش خون کمک می کند تا بی حسی ، ضعف و درد را از بین ببرد.

6. کمردرد را تسکین می دهد ، وضعیت بدن را بهبود می بخشد

مشخصات:

رنگ: ، رنگ تصادفی

پر کردن: مموری فوم

ماده: پلی استر

اندازه: 36x32x12 سانتی متر



پشتی صندلی و دستگاه کشش کمر



پشتی صندلی و دستگاه کشش کمر چیست

سبک و بسته های تخت - عالی برای سفر

فقط 5 بار دراز بکشید و دو بار در روز استراحت کنید

برای حداکثر کشش قابل تنظیم در سه سطح است

وضعیت بدن را بهبود می بخشد و انعطاف پذیری را افزایش می دهد

کمر درد را تسکین می دهد ، کمر درد به دلیل گرفتگی عضلات ، خم شدن بیش از حد و تراز ضعیف ستون فقرات ، درد کمر را تسکین می دهد. به راحتی 5 دقیقه دراز بکشید و آرام باشید ، دو بار در روز برای کشش عضلات پشت ، و بازگرداندن انحنای طبیعی ستون فقرات. قابل تنظیم در سه سطح ، وضعیت را بهبود می بخشد ، و انعطاف پذیری و دامنه حرکت را افزایش می دهد.

چهار سطح کشش: به راحتی برانکارد پشت را در یکی از چهار سطح کشش تنظیم کنید تا یک تجربه شخصی داشته باشید. انعطاف پذیری و دامنه حرکتی را با سطح کشش تدریجی تا حداکثر 4.5 اینچ قوس با خیال راحت بهبود ببخشید.طراحی ارگونومیک: با حمایت ایمن از پشت ، طراحی ارگونومیک دارای یک شیار ستون فقرات است که باعث مهار و محافظت از ستون فقرات می شود. هر طرف شیار با طرح برجسته و بافتی پوشانده شده است که فشار فشرده ای ملایم را برای از بین بردن استرس و تنش در امتداد ستون فقرات ارائه می دهد.من این محصول را برای اولین بار در دیدم ، فوق العاده گرانتر از خوبمن اینجا بررسی کردم .. اشکالی ندارد ، احساس می کنم ستون فقراتم را تراز کرده ، ابتدا از پشت کمر درد می کند اما بعداً راحت می شود ستون فقرات تنظیم شده است . من فقط آن را روی سطح 1 تنظیم کردم تا بتوانم هفته آینده آن را تنظیم کنم.


کشش کمر با تسکین دردها: با برطرف کردن آرام تعادل وضعیت ، برانکارد پشتی Vive یک قوس قابل پشتیبانی و قابل تنظیم برای تسکین درد و تنش در امتداد ستون فقرات کمر فراهم می کند. برای تسکین درد ناشی از اسپاسم عضلانی ، دیسک فتق ، سیاتیک ، و اعصاب گیره شده و همچنین مراقبت های پیشگیرانه عالی است. برای بهبود وضعیت بدن و کاهش استرس و تنش در بدن ، ستون فقرات را بعد از کار طولانی در کامپیوتر و دفتر ، مسافرت و سایر فعالیتهای ثابت دراز کنید.


راهنمای خرید بهترین مارک پشتی صندلی توری فومی خودرو ماشین خانگی

    نظر

راهنمای خرید بهترین مارک پشتی صندلی توری فومی خودرو ماشین خانهگی اداری + مشخصات از مزایای داشتن پشتی صندلی جلوگیری از پیشگیری از اسکلت عضلانی ، بهبود بهره وری کار ، افزایش بهره وری ، جلوگیری از کارکنان ناخواسته و کاهش هزینه های پزشکی دارد.  کارمندان یا راننده گان تاکسی وقت زیادی را پشت میز خود می گذرانند کمرشان در حین کار درد میگیرد ،گاهی وقتا این درد به حدی میشود که  به فعالیتهای روزمره خود ادامه نمیدهند و همیشه احساس خستگی خواهند کرد پیشنهاد ما این است که با استفاده از پشتی و کوسن های مخصوص صندلی میتوانید تا حد زیادی این مشکلات را رفع نمایید یادتان باشد که استفاده از این محصولات باعث سلامتی شما هم خواهد شد



پشتی صندلی ماشین توری


پشتی توری  جنس چوبی بامبو صندلی قابل تنفس صندلی کوسن اداره خودر ماشین خانه :


سیم پارچه ای با کیفیت عالی و قابل تنفس + بامبو ، تمیز کردن آسان ، قابل شستشو ، خشک شدن هوااین تکیه گاه پشت کمر مش برای صندلی اداری یا اتومبیل مناسب است به خصوص اگر ساعت های طولانی نشسته باشید.به اصلاح وضعیت بدن برای کمر کمک می کند. به بهبود ناراحتی پشت و بهبود وضعیت کمک می کند. درد نشسته را آزاد کنید.اجازه می دهد تا جریان راحت هوا ، به حداقل رساندن تعریق.تسمه های نایلونی مشبک تر و ضخیم تر که به راحتی متناسب با صندلی های اتومبیل ، دفتر و صندلی های آشپزخانه است.


یک پشتیبانی خوب برای تسکین درد و گرفتگی کمر و اواسط کمر از نشستن طولانی مدت یا رانندگی. برای رسیدن به یک تراز کامل در ستون فقرات و ایجاد حالت سالم از منحنی پشت خود پشتیبانی کنید.طراحی کانتور و ارتوپدی از کمر شما پشتیبانی می کند ، خستگی ، درد ناشی از ستم را کاهش می دهد.آرامش م داشته و اثرات استرس را کاهش داده و وضعیت بدن خود را اصلاح کنید.پوشش مش سه بعدی باعث گردش هوا می شود ، بنابراین عرق و رطوبت آن را پر نمی کند ، شما را در طول روز خنک و راحت نگه می دارد. ایده آل برای هدیه دفتر و هدیه تجاری و غیره



پشتی صندلی ماشین توری

 

تاریخ به روز رسانی مقاله در زمستان دی ماه 1401


پشتی پشتی صندلی اداری ، بالشتک پشتی کمری 2 عددی برای صندلی اتومبیل ، بالشتک پشتی ارگونومیک ، پشتی پشت ، کوسن ساپورت پشتی ، کوسن صندلی تسکین دهنده درد پشت :


طراحی ارگونومیک پشت کمر طراحی شده متناسب با خطوط کمر ، پشتیبانی مناسب از کمر و کاهش خستگی در رانندگی  کار شانه های شل و آرام ستون فقرات ، پشت و تراز وسط قرار دارد. کمک می کند تا ستون فقرات شما وضعیت نشستن را بهتر کند.پشتیبانی کمری مشکی قابل تنفس صندلی کمری دفتر کمر ساخته شده از مواد با کیفیت بالا ، بوی نامطبوعی ندارد. پارچه مشبک  جریان هوا شما را خنک تر می کند ، حتی در تابستان نیز احساس گرفتگی نمی کند شما با استفاده این این محصول دیگر نگران درد کمر نباشید چون این محصول کارش را درست انجام میدهد پشتی صندلی توری مناسب بیشتر افراد اقایان و خانوم ها است ، قابل استفاده در خانه ، دفتر یا ماشین ، متناسب با هر صندلی صندلی. اگر سوالی در مورد بسته دارید ، لطفا با خدمات مشتری ما تماس بگیرید و ما با توجه به شرایط ، جایگزینی یا بازپرداخت را به شما می دهیم. باید بدانید این پشتی ها برای همه سنین مناسب است و میتوانید انم را برای مشاین و خانه اداره استفاده کنید و به کمر خود جان دیگر ببخشید دهید.


سوالات شما »

سوال:

فکر می کنید من می توانم از این درد برای کاهش درد هنگام مسافرت با مربی استفاده کنم؟

پاسخ:بله ، اخیراً 3 سفر جاده ای طولانی داشته ام و این به خوبی کار کرده است. بند فقط به اندازه کافی بلند بود که بتواند در اطراف صندلی قرار بگیرد.



سوال:

این قابل تنفس است

نفس می کشد قطعات پلاستیکی مهره های خاصی هستند که هر کدام بین خود فاصله دارند.



سوال:

آیا پشتیبانی از کمر مش باعث بهبود وضعیت نشستن می شود؟

پاسخ:

این مورد خوب است 



نظرات مشتریان وفادار ما :


من عاشق پستی هستم چون درد کمر و قسمت فوقانی کمر دارم ، اما اخیراً بیشتر درد کمر داشته ام. این با فشار دادن استراحت عقب و بالاتر از پشت ، از پشت من پشتیبانی می کند و در قسمت فوقانی پشت قرار می گیرد. این محصول همان کاری را که می گوید انجام می دهد. گرانول های ماساژور در حالی که به پشت خود استراحت می دهید احساس خوبی دارند ، بسیار خوب و راحت هستند. من واقعاً نگران بودم که ممکن است گرانول های ماساژ احساس ناخوشایندی داشته باشند اما کاملاً اشتباه کردم زیرا بسیار راحت است. من از صندلی عقب با صندلی کامپیوتر ، صندلی غذاخوری و صندلی ماشینم استفاده می کنم. من آنقدر آن را دوست دارم که آن را به دوستان و خانواده ام که اکنون علاقه مند به خرید این محصول هستند توصیه کرده ام. من نظر صادقانه خود را در مورد این محصول شگفت انگیز داده ام که خوشحالم از خرید آن. قطعاً ارزش آن را دارد.



خیلی پشتی خوبیه  از آنجا که هشت ساعت را جلوی کامپیوتر نشسته ام به چنین چیزی نیاز داشتم تا فشار کمرم را از بین ببرم. من آن را روی کمر قرار می دهم و بنابراین من را مجبور به حفظ وضعیت صحیح بدن می کند ، اگرچه می توانید از آن روی لت ها نیز استفاده کنید ، بهتر است مطابق آن بالا و پایین بیاورید و راحت ترین موقعیت را برای خود پیدا کنید. لاستیک پشت باعث می شود که ثابت بماند و ثابت تر شود ، اما بسته به عرض پشتی صندلی خود باید آن را از پشت کوچکتر کنید. در مورد پارچه ای که با آن ساخته شده است ، می توان آن را تنفس کرد ، که از تعریق پشت شما جلوگیری می کند. من بسته دو نفره را خریداری کردم زیرا یک همکار و من می خواستیم آن را بخرم ، بنابراین این بسته برای ما ارزان تر بود. درصورتی که به شما در تصمیم گیری کمک کنند ، چند عکس برای شما می گذارم. 




پشتی صندلی ماشین خودرو خانه اداره



بالشتک صندلی مموری فوم :


بالشتک صندلی اتومبیل به شکل U و کانتور ران ساخته شده است تا با در آغوش کشیدن ران ها از فشار ران ران بکاهد و از بی حسی پا به دلیل گردش خون ضعیف جلوگیری کند. طراحی U شکل می تواند از فشار روی استخوان دنبالچه برای تسکین درد استخوان دنبالچه جلوگیری کند. بالش Back می تواند به لطف طراحی ارگونومیک ، کمر شما را کاملا پشتیبانی کند. پشتیبانی کمر و لب به لب بهتری به شما ارائه می دهد.


 عملکردهای چندگانه بالش باسن دنبالچه و پشتی برای ساعات طولانی نشستن در نظر گرفته شده است. آنها بسیار مناسب برای استفاده در صندلی اداری ، صندلی میز خانه ، صندلی راننده ماشین ، صندلی چرخدار ، کاناپه ، مبل ، صندلی مسافرتی هستند. مناسب برای مشکلات استخوانی مانند کمردرد ، سیاتیک ، آسیب استخوان دنبالچه ، درد کوکسیس ، درد ستون فقرات باسن ، فشار زیاد در بارداری و غیره    نکات گرم از آنجا که مجموعه کوسن های ما از  فوم حافظه پلی اورتان خالص ساخته شده اند ، اولین باری که بیرون می آورید کوسن های صندلی کمر بوی بدی می دهد. لطفا نگران نباشید ، بوی آن غیر سمی و بی ضرر است. قبل از استفاده ، می توانید آنها را در یک مکان تهویه قرار دهید ، اما لطفا آن را مستقیماً زیر آفتاب نگذارید. بعد از چند روز بوی آن کم می شود و می توانید از آن استفاده عادی کنید.


کوسن صندلی اداری از پایین لغزشی برخوردار نیست تا در جای خود ثابت بماند. روکش زیپ دار مخمل قابل شستشو قابل جدا شدن برای تمیز کردن آسان. بالش کمری دارای یک بند قابل تنظیم برای نصب روی صندلی  است.


این خیلی به من کمک می کند! من آن را روی صندلی میز کار خود نصب کرده ام تا به کمرم کمک کند وقتی که ساعتهای طولانی پشت کامپیوتر می نشینم. به من کمک می کند تا در وضعیتی بهتر از حالت عادی قرار بگیرم. عالی برای کمک به من در حالت قائم نگه داشتن بنابراین بعدا از کمردرد رنج نمی برم.


 این یک بالشتک بسیار خوب است ، با این حال ، من ترجیح می دهم اندازه های مختلفی داشته باشم زیرا همه نمی توانند از این کار لذت ببرند. این احساس بسیار راحت است به خصوص هنگامی که به مدت طولانی نشسته یا در پشت نشیمن خوابیده اید. برای شستشو آسان است زیرا فقط باید پارچه را از روی بالشتک بردارید و به راحتی می توانید دوباره روی آن بگذارید. می توانید آن را در سفر بیاورید ، اما کیف ندارد.


 این مجموعه کوسیشن بسیار زیبا و راحت است و برای شخصی که تمام روز نشسته و فرم خوبی ندارد بسیار مناسب است. برای اصلاح فرم مناسب است و حتی برای مدت زمان طولانی می توانید در آن بنشینید. این با مواد با کیفیت خوب ساخته شده است. پیشنهاد می شود


بالشتک های راحت فوم مموری فوم در زیر لایه بیرونی صاف قرار دارند.آنها کاملاً خارق العاده احساس می کنند ، زیرا بسیار نرم هستند ، بنابراین برای جلوگیری از هرگونه ناراحتی بعد از ساعت ها نشستن بسیار خوب عمل می کند.طراحی با بافت راحت و گسترده کف شگفت آور است.صندلی های دارای بالشتک سطح راحتی کلی را افزایش می دهند.این محصول برای جلوگیری از کمردرد پس از ساعت ها نشستن ، تجربه میز کار ارگونومیک را افزایش داده است.

 

 

 

پشتی صندلی

 

نظرات دیگر :


من این کوسن را برای پدرم که منتظر جراحی تعویض مفصل ران است و درد زیادی داشته است ، خریداری کردم. وی گفت که باورنکردنی است که چقدر به کاهش درد هنگام نشستن روی صندلی سخت کمک کرده است. دستگیره حمل هم عالی است!


 این بالشتک صندلی پشتیبانی فوق العاده ای برای بدن من است. این به شما کمک می کند تا فشار روی ستون فقرات و جادوگرهایم کاهش یابد ، که وقتی تمام روز را روی صندلی می نشینم تفاوت زیادی ایجاد می کند. نرم شدن آن روشن است. من عاشق مخمل روی جلوی فرم حافظه ای هستم که لمس آن نرم است. در صندلی کامپیوتر من بسیار مناسب است. همچنین گرفتن و قرار دادن آن روی هر صندلی که روی آن نشسته اید آسان است تا به شما در کاهش فشار کمک کند. از روی صندلی من سر نمی خورد. بالش چوبی به راحتی به پشتی صندلی متصل می شود و بسیار مناسب پشت شماست. بسیار خوب است که می توانید در صورت لزوم پوشش را برداشته و آن را تمیز کنید.



 این اندازه مناسب برای این صندلی قدیمی است که از آن استفاده می کنم. بالشتک در حالی که پشت بود ، دوباره صندلی مانند جدید است. کاش پشتم بود. بالشتک پشت در موقعیتی مناسب قرار دارد تا بتواند پشت من را گهواره کند. من می دانم که این برای همه درست نخواهد بود مگر اینکه شما اندازه من با صندلی یک اندازه باشید. تزریق کمر را در ماه گذشته از دست داده ام و این کوسن کوچک یک نجات دهنده در تسکین درد کمر من است. فوم نرم و راحت است. بالشتک پایین نیز بسیار زیبا روی صندلی من قرار می گیرد. برای یک زن بزرگ ، من یک لب به لب تعجب آور کوچک و استخوانی دارم. این باعث آرامش من بعد از مدت طولانی نشستن روی صندلی می شود. لاستیک کوچکی مانند نقاط برای پایداری وجود دارد. این دارای یک زیپ است ، بنابراین ممکن است پوشش را می توان شستشو آن را نیز زیپ دار است و من ممکن است یک کوسن اضافی برای لمس خود در آنجا بریزم. من نمی دانستم که چقدر این صندلی قدیمی را دوست دارم تا اینکه زندگی جدیدی را در آن دمیدم. به طور کلی ، من واقعاً از این خرید خوشحالم.



 خیلی سریع اومد ، مثل دیروز که سفارشش داد و امروز گرفت. من عمدتا سفارش دادم زیرا من یک گیمر هستم که از ناحیه دنبالچه آسیب دیده و واقعاً به بالشتک احتیاج دارم. تا کنون عالی بوده است ، کاملاً محکم و مناسب است و هنگام نشستن به اندازه کافی اعطا می کند که ناراحت کننده نیست ، قسمت باز شده برای استخوان دنبالچه فوق العاده است و فشار را دقیقاً همان چیزی که می خواستم بر می دارد. قطعاً برای افرادی که از ناحیه استخوان دنباله آسیب دیده اند ، توصیه می شود.



این پشتی صندلی خودرو خانه ادره عالی است کمر در پشت فقط محکم بودن است. بالشتک صندلی دقیقاً مانند نشستن روی ابر است. به خوبی کار شده و درزها به خوبی دوخته شده اند. این درد نشستن پشت میز را می گیرد و کار را برای شما لذت بیشتری می بخشد. این از عضلات دردناک و استخوانهای خسته من بسیار پشتیبانی می کند. خیلی راحته این کمک می کند تا استرس ناشی از خرد کردن روزمره را تسکین دهید. مطمئناً ارزش پولش را دارد!



 محصول فشار را از حالت نشسته خارج می کند. مواد پوشاننده آن خوب و نرم است ، با این حال کوسن داخل آن محکم و پشتیبانی کننده است ، دقیقاً همان چیزی است که لازم است. در زیر بالش صندلی تعداد ناخن های کوچکی وجود دارد تا بتوانید روی سطح صندلی های خود را بگیرید. همچنین می توانید بند را روی کوسن پشت تنظیم کنید تا متناسب با عرض صندلی مورد استفاده شما باشد. در یک کیسه برای حمل و نقل و نگهداری آسان موجود است. از همه بهتر ، می توانید پوشش ها را از حالت فشرده خارج کرده و بردارید تا شسته شوند. در کل ، خرید خوب است. برای راحتی ، هنگام انجام کاری که برای انجام آن طراحی شده است ، به همان راحتی که می تواند باشد.


پشتی صندلی

 

 

نظرات آخر :


 این محصول خوبی است. تکیه گاه کمر برای پشت شما به صندلی شما متصل می شود و می تواند دقیقاً در جایی که به آن نیاز دارید قرار گیرد. وقتی تمام روز پشت میز می نشینید واقعاً مفید است! بالشتک صندلی محکم است و از چسب خوبی برخوردار است بنابراین حتی در هنگام برخاستن و پایین آمدن در طول روز در جایی که قرار داده اید باقی می ماند. من دچار سیاتیک هستم و تاکنون به نظر می رسد که این کمک می کند! من عاشق این هستم که می توان روکش ها را زیپ کرد و در لباسشویی انداخت. صندلی اداری قدیمی من دوباره راحت است.

 

من این پشتی صندلی را برای همسرم که از درد جراحی رنج می برد ، سفارش دادم. وقتی بسته را باز کردیم بوی نامطبوعی از مواد بوجود آمد ، بنابراین قبل از استفاده چند ساعت بالشتک را بیرون هوا دادیم. بوی آن از بین رفته است. همسرم به نظر می رسد کوسن U راحت تر از کوسن مموری فوم است که مدتی است از آن استفاده می کند. بالشتک پشتیبانی کمر یک مزیت اضافی است. امیدوارم که به زودی این مورد را در یک سفر جاده ای برای دیدار از اقوام آزمایش کنیم. من پس از سفر گفته شده ، این بررسی را به روز می کنم.



پشتی صندلی ماشین خودرو خانه اداره



کوسن پشتی صندلی اداری ویبره صندلی ماساژ صندلی اتومبیل طرح جدید :


صندلی ماساژ صندلی اتومبیل کوسن پشتی صندلی اداری ویبره

اندازه بسته بندی:

46 * 15 * 40 سانتی متر

تابع:

بالشتک پشتی ماساژ صندلی ارتعاشی

رنگ:

نارنجی سفید سیاه و غیره


کوسن پشتی صندلی اداری ویبره صندلی ماساژ صندلی اتومبیل طرح جدید با کیفیت بالا ، بهتر است یک نمونه برای آزمایش تهیه کنید. طراحی دو بال ارزش بازیابی ستون فقرات شما را افزایش می دهد طراحی ارگونومیک کامل باعث کاهش خستگی دردناک پشت و نشستن می شود.



کوسن صندلی ماشین خودرو خانه اداره


کوسن مخصوص نشیمن گاه صندلی خانه اداره خودرو :


مموری فوم نوع پر کننده اصلی بالشتک های راحت موجود است. چه بالش باشد ، بالش تشک ، استراحت در تخت باشد یا کوسن صندلی ، همه می دانند که فوم حافظه پیشرو در تولید مواد راحت است. در طول سالها ما ساختهای مختلفی را آزمایش کرده ایم و به نظرات شما گوش فرا داده ایم و یک بالشتک صندلی ایجاد کرده ایم که بسیار نرم و دلپذیر است. باید برای همه صندلی های خود داشته باشید.


مناسب برای هر صندلی خودرو خانه ادره  برای سالهای آینده راحت بنشینید! بالشتک های صندلی ما متناسب با همه صندلی ها طراحی شده اند. این بالشتک ها به شکل "U" هستند ، یا قسمت جلویی آن به شکل مربع با پشت گرد است و ابعاد آن 17 "x 16" است. این ابعاد کاملاً مناسب تقریباً برای همه اتاق های ناهار خوری ، اتاق نشیمن ، اتاق بازی ، اتاق خواب و حتی صندلی های فضای باز است (توصیه نمی کنیم این لنت های صندلی را بیرون بگذارید ، اما ممکن است روی صندلی های فضای باز استفاده شود و بعد از اتمام آنها به داخل بیاورید).


 

جمع بندی :

پشتی های صندلی باعث میشوند حین رانندگی و کار روی صندلی به کمر شما کمتر فشار ایجاد شود و این یعنی خسته نخواهید شد چون خستگی باعث میشود که احساس خواب کنید حتما صندلی را انتخاب کنید که دارای فوم سرد باشد که معمولا صندلی های خودرو هم فنر و فوم سرد دارند اما صندلی های اداری ارزان قیمت از فوم های بی کیفیت استفاده شده است هر چند باید در خرید صندلی تحقیقات لازم را انجام بدهید چه جنسی را میخرید.